Las Vegas, Nevada
1 comment
Not resolved

Very disappointed with Target.They had an online and in store sale on the Bathery Bath Sponges.

Related: Target - Refund

It was buy 3 for $1.99 and get a $5 gift card. I ordered 26 and picked them up an hour later and was told i would receive my gift card online. Target then decided it was a glitch the NEXT DAY and it was an in store only after I ordered, paid, and picked mine up. They now refuse to give me my $20 in gift cards after their mistake NOT MINE!

I am very upset just called and got hung up on too. This is not how target should be handling thus issue.

Many others I know got their money so why is it an issue for me to get mine.I can take my business to WALMART, CVS, WALGREENS OR BIG LOTS if they dont resolve this issue

Review about: Bathery Bath Sponges.

Review #835767 is a subjective opinion of a user.

3.5
Discounts and Special Offers
Product or Service Quality
Warranty
Customer service
Staff
Layout of Store
Diversity of Products or Services
Website
Location
Value for money
Price Affordability
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
PRODUCT OR SERVICE Target Gift Card
Reason of Review / Monetary Loss Poor customer service / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Target?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
MattD78

" If you choose the ship to home delivery option for your purchase, the gift card will ship separately.If you choose to pick up your item at the store, your gift card will be shipped after you have picked up the qualifying item." I would contact Target again or go back to the store with this/a copy of the terms of the promotion which is still attached to the product in question.

No where does it say in store only.I hope you get your gift card(s).

You May Also Like

Target refund issue, register says "no tender determined! void the return transaction" Target "What does this message mean? I went to Target to return a simple $9 item that was defective and used receipt look up to have the cashier find my item..." Read more Target Manager Review from Baltimore, Maryland Target "Went to Target in Front Royal Virginia.. They had their whitening strips listed for 3.79 but they were ringing up 11.99 and they would not honor the listed price. The..." Read more Target - Review about Bed Frame from Vinings, Georgia Target "Generally I don't complain online about companies but after the poor treatment and attitude of Targets customer service department I believe I have no other choice. In August I ordered..." Read more Target Loafers Review from Onalaska, Wisconsin Target "I am very disappointed and upset because last week I went to go purchased a pair of loafers (shoe department) for my sister. On the shoe tag and shoe box..." Read more Fedex - Just one fed ex guy never buzzes / leaves packages outside / video Fedex "Just one of our Seattle Fed Ex drivers leaves packages outside and pretends to ring buzzer but he's clearly just clicking the "Cancel" button. No other delivery drivers, Fed Ex..." Read more Ashley Furniture Contradicted and Lied Ashley Furniture "My wife and I bought several pieces of new furniture for a house we were having built worth over $12k before discounts. The salesman and store manager (store on rt...." Read more Carls Tree Service - Stone Cold Carls Tree Service " I ordered 2B slag from Carl's tree service and received 2B limestone instead. Ultimately you do not know it's the wrong product until it is dumped all over your..." Read more Red Roof Inn - Room Review from Linthicum Heights, Maryland Red Roof Inn "Arriving from Texas I had many situations occur In the RedRoof Inn BWI as of last year March 2016 I never witnessed or heard of otherwise in a lifetime and..." Read more