filters
state:
Show
city:
Show
Target - Company policy
Went to Aliso store, lady had 3 Airedale 100 lbs each at least!!! I ask if that was Ok, was told that even thou they didn’t signify in any way, Target could only ask if dogs were therapy dogs. After customer says yes, question has to stop (per co policy). When thought...
Read more
Anonymous
Anonymous

its Mission Viejo not "Biejo"its your city howd you get that wrong?????????? twice!!!!!

Anonymous
Anonymous

OP:No that you got the information you want, exactly what are you going to do with it other than post it on pissedconsumer?Exactly what do you expect to happen when you post a...

3.3
#1140993
Reply to reviews
Poor Constumer Service For A Target Error-Wrong Shoe!
Occurred at 7 pm CST on 11/16/2017 vi 1-800 number This should really be 0 stars. This was one of the most horrible online experiences I have ever had! I ordered these shoes and paid extra for premium shipment for a special event my daughter is participating in on this...
Read more
Anonymous
Anonymous

Just hope you get your order from Amazon. I've had 3 orders in the past month get lost in their shipping process. They send an e-mail saying the product shipped but their "shi...

aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

Since you ordered online do they not let you return the item to a Target store? I don't know their rules, so I"m not sure what else you could have done. It sucks that they sen...

2.4
I didn't like
  • Customer service
#1132684
Reply to reviews
Targeting® Black Friday - Buyer Beware!
Holiday Shoppers: If your considering purchasing a 'Gift Card' Stay away from Target... They continue to have Chronic Systemic Internal Security Issues... Your 'Gift Card' balance will 'disappear' and they will blame YOU... No Refunds I got ripped-off for $500 last...
Read more
1.0
I didn't like
  • Customer service
#1129389
Reply to reviews
Target - False advertising
1/1

Target - False advertising

Target
#1135856
1.0
Details
Got an email that said Black Friday prices today. Found item online but was only available in store. Went to store and was not offered deal since online only. Don’t advertise deals when they are not available! I wasted a trip. Deceptive advertising
Comment
Show
Discounts and Special Offers
Target - Terrible service ever
1/1

Target - Terrible service ever

Target
#1064754
1.0
Details
Very poor, disrespectful and rude customer service Vanessa. Manager didn't resolve anything, just as rude. I've been with target for 19yrs missed one payment from being shot in the leg, i cant even get a waived late fee for the first time. I get sent straight to collections. Don't shop with target.
Comment
Show
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Staff
Target - Simple Review #1472106271
1/1

Rca Dvd Player Review

Target
#906791
1.9
Details
Brought a portable DvD player the first one stop work the same day took it back receive another one it was for our five year old she watch the second one once summer came she went to my sister's house for two month never touch it agin she came home i her father put a tape and it it did the same as the first one still have the receipt they said we cannot get a refund so what should we do
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Ease of Use
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
Target - Mango Review from Cupertino, California
1/1

Target - Mango Review from Cupertino, California

Target
#767809
2.0
Details
Bought few mangoes from target and that wasn't the first time. Each time they were rotten inside. They charge nearly 2 dollars each and you'll see how furious I am after you see the picture below
Comment
Show
Layout of Store
Product or Service Quality
Website
My order at Target online was cancelled 28 days after order was accepted
My order at Target online was cancelled 28 days after order was accepted
Target advertised a new service - shipping to Israel - in the beginning of September. I ordered items at Target Online on 9/6/2017. Yesterday 10/3/2017 , 28 days after the purchase I received a cancellation without any explanation. Yes, my bank account was not charged...
Read more
Anonymous
Anonymous

I heard about the mess that purchases from Israel caused for Target's logistics, but this does not excuse the above mentioned facts....So exactly what is the mess?You just sta...

1.0
#1110199
Reply to reviews
Target refund issue, register says "no tender determined! void the return transaction"
What does this message mean? I went to Target to return a simple $9 item that was defective and used receipt look up to have the cashier find my item on my Target Redcard. The register found my item, however, the message on the register read: "NO TENDER DETERMINED!!...
Read more
anticonsumerwhiners
anti***sumerwhiners

Why are you asking a website that isn't Target? Also, why the heck would you buy an item for $50 just with the intent of returning it when something like this just happened to...

1.0
#1036120
Reply to reviews
Target - Microwave that didn't last long
I just tried to return a microwave purchased in October to the Everett Mall Way store. The microwave was purchased by the school for our department. For the last couple of months it has not been heating anything although it sounded like it was ok. I was asked if I had...
Read more
Anonymous
Anonymous

Your receipt expired in January. Theres nothing they can do. If its been acting up for months you should have returned it then.

Anonymous
Anonymous

OP:This is part of their return policy regarding major appliances, which can be found on their website...Major Appliances (MA)- A major appliance may be returned or exchanged ...

I didn't like
  • Customer service
#1031154
Reply to reviews
Target - Candle Review
Target - Candle Review
I ordered 2 concrete large candles, the stores near me were sold out. I received the package today, both were broken and destroyed. Packaged in a box way too large and without and protection from being broken. I called customer service, they told me i could go to a...
Read more
2.2
Product
#1030832
Reply to reviews
Target - Review in Supermarkets and Malls category
I just left target, and I'm in shock. I always check the expiration dates, but today I was in a rush I just put it in the cart without looking. When I got home I went to check and I noticed the color was weird and when I checked the expiration date and saw that it had...
Read more
aliens_amoung_us
aliens_amoung_us

You obviously never worked in retail. Things happen, people make mistakes, they are human. But you also should have looked at the date, so you are just as much to blame. Next ...

Anonymous
Anonymous

stuff happens - get over yourself.

1.0
#1029807
Reply to reviews
Target - Customer Care Review
We had a return with reciept and would only be given a gift card. They wouldnt help my husband bc his bank of america card was a temp. His other was stolen, we had the number for bank of america corporate to verify and they said it wasnt possible. Only the gift card...
Read more
Anonymous
Anonymous

If you bought this as credit it only gives you the option to do a gift card or back onto the card. Only debit has the option for cash back. It isnt the persons fault the regis...

Anonymous
Anonymous

But not with an az ID and bank of America's corporate number. My husband even pulled out his passport for crying out loud.

1.2
#1027222
Reply to reviews

Contact Target

Mailing Address:
Target Corporate Headquarters
1000 Nicollet Mall
Minneapolis, MN 55403
Phone:
(800) 591-3869
More
Target - Took a month to receive a delivery and it's completely damaged
Target - Took a month to receive a delivery and it's completely damaged
Target - Took a month to receive a delivery and it's completely damaged
Target - Took a month to receive a delivery and it's completely damaged
Target - Took a month to receive a delivery and it's completely damaged
I ordered the Tobi Kids Train Bed - Red from Target on December 4th, 2016. This was to be a Christmas surprised for my child. Apparently my package got lost as it hadn't been delivered by 12/16 which it said it would be and the delivery system couldn't find my tracking...
Read more
1.6
I didn't like
  • No accountability
  • Lengthy delivery timeframe
  • Lack of customer satisfaction
#980735
Reply to reviews